Wij volgen de aanwijzingen van de overheid en het RIVM en vinden het van belang dat alle geldende veiligheidsmaatregelen kunnen worden gegarandeerd op de betreffende locatie, ook na het verkrijgen van groen licht door de overheid.
Er bestaat dus een kans dat trainingen (en lopende modules van meerdaagse trainingen) verplaatst gaan worden naar een later moment, of indien mogelijk via ZOOM plaatsvinden.
Dit zullen wij dan op onze website publiceren en per e-mail bekendmaken aan cursisten die zich reeds hebben ingeschreven.
Het blijft uiteraard mogelijk om je voor alle trainingen aan te melden om zeker te zijn van een plaats.
Ja! Onze trainingen gaan door, ook na een KNMI weer-alert. Het is wel aan te bevelen om hier tijdig op te anticiperen door bijvoorbeeld eerder van huis weg te gaan, de auto te kiezen in plaats van de trein of juist andersom, of een hotelovernachting (eigen kosten) te overwegen. Het blijft uiteraard je eigen verantwoordelijkheid om tijdig aanwezig te zijn.
Deelnemen kan alleen door je in te schrijven via het webformulier. Je gaat via de pagina Aanbod naar de betreffende scholingsdag en klikt rechtsboven op de knop Inschrijven. Als alle (verplichte) velden zijn ingevuld en je akkoord hebt verklaard met de voorwaarden ga je eerst naar een overzicht waarin te zien is wat je hebt ingevuld. Loop dit even goed door en vraag eventueel na bij je administratie welke gegevens op de facuur dienen te staan voor de financiële afwikkeling.
Als alles correct is ingevuld, klik je rechtsonder op de knop Aanmelden. Er verschijnt meteen een bevestiging op je beeldscherm en er gaat een bevestiging naar je mailbox.
Je inschrijving is nu definitief.
Kijk voor je inschrijfbevestiging evt. in je spambox/ongewenste e-mailfolder.
Plaatsing gebeurt op volgorde van inschrijving, waarbij geldt vol = vol.
Wis altijd eerst je browsergeschiedenis en schrijf je dan pas opnieuw in zonder het automatisch aanvullen te gebruiken, zodat mogelijke fouten definitief worden gewist.
Andere oorzaken kunnen zijn:
- zijn alle verplichte velden ingevuld?
- zijn de e-mailadressen correct ingevuld?
- gebruik je een verouderde browser? Probeer dan eens via een andere computer, ipad of device in te schrijven.
Lukt het dan nog niet, dan zet het probleem kort op de mail naar info@ces-educatie.nl Onze technische mensen kijken dan graag met je mee.
Wanneer je de scholing niet in z'n totaliteit gevolgd hebt, dan heb je uiteraard geen recht op het bijschrijven van accreditatiepunten. Je ontvangt wel een bewijs van deelname, waarop vermeld staat welke modules je WEL hebt gevolgd.
Nee, dat is niet mogelijk. Deelname is alleen mogelijk door je in te schrijven.
Let op:
Een inschrijving houdt in dat je een koopovereenkomst aangaat. Na inschrijving staat de plaats op jouw naam geboekt, dus lees de (annulerings)voorwaarden vooraf goed door.
Zolang de knop Inschrijven zichtbaar is op de pagina bij de desbetreffende scholingsdag, dan is er nog plaats. Als deze knop niet meer in beeld is, betekent het dat alle beschikbare plaatsen bezet zijn. Voor sommige scholingsdagen geldt een voorbereidende opdracht waardoor de knop inschrijven ook eerder komt te vervallen en deelname niet meer mogelijk is.
Na inschrijving krijg je meteen een bevestiging op je beeldscherm en in je mailbox. Kijk voor dat mailtje evt. in je spam-/ongewenste e-mailbox.
Twijfel je? Stuur dan even een e-mail naar info@ces-educatie.nl en je ontvangt antwoord op je vraag.
Nee. Op de dag zelf heeft de docent een deelnemerslijst en melden op naam is voldoende.
Annuleren kan alleen schriftelijk. Stuur een mail naar info@ces-educatie.nl en let erop dat je een annuleringsbevestiging krijgt. Ontvang je deze niet en zit deze ook niet in je spambox, neem dan telefonisch contact met ons op 043-2057962
Houdt rekening met de (annulerings)voorwaarden, waarmee je bij inschrijving akkoord bent gegaan.
Ben je verhinderd? Je kunt een vervanger sturen. Mail ons dan enkele gegevens van jouw vervanger: naam, functie, mailadres en telefoonnummer. Indien van toepassing het kwaliteitsregister en nummer. De factuur blijft gehandhaafd maar de persoonlijke gegevens worden aangepast.
Ja, je kunt een vervanger sturen. Graag weten wij dit vantevoren. Je kunt volgende info mailen naar info@ces-educatie.nl
- naam
- functie
- e-mailadres
- telefoonnummer
- evt. het beroepsregister + het lidmaatschapsnummer.
De factuur blijft gehandhaafd, maar de rest passen wij aan in onze systemen zodat voor je vervanger alles correct geregeld kan worden.
Doorgaans is er een kolfruimte aanwezig. Vraag dit even aan de dutymanager op de locatie.
De manier waarop SKJ voor jeugd- en gezinsprofessionals / jeugdzorgwerkers omgaat met het toekennen van herregistratiepunten, is te lezen op de site van SKJ:
https://skjeugd.nl/herregistratie/jeugd-en-gezinsprofessionals/
Wanneer een aanvraag voor accreditatie is ingediend, beoordeelt en bepaalt het betreffende kwaliteitsregister of en zo ja, hoeveel accreditatiepunten aan de scholing worden toegekend. Zodra een accreditatieverzoek wordt goedgekeurd of afgekeurd, vermelden wij dit op de site.
Alleen de registers die accreditatiepunten toekennen c.q. waar wij als opleidingsaanbieder punten voor mogen bijschrijven*, zijn terug te vinden op het inschrijfformulier.
Bij elk (online) congres staat onder het kopje Accreditatie aangegeven welke registers accreditatie toekennen incl. het aantal punten.
Als er staat In behandeling, dan is er nog geen besluit genomen door dat register. Zodra dat besluit bekend is, wordt het aangepast op onze website.
*Val je onder het lerarenregister, SRVB of als bijvoorbeeld Orthopedagoog onder SKJ, dan zul je zelf moeten zorgdragen voor bijschrijving van de punten. Raadpleeg daarvoor de website van je kwaliteitsregister.
Nee. SKJ-punten zoals per evenement vermeld op deze site, betreffen hbo-jeugdzorgwerkers. Als gedragswetenschapper verzorgen NIP, NVO en FGzPt de herregistratie. Je moet dus kijken of de training van je keuze door jouw eigen kwaliteitsregister geaccrediteerd is. Alleen dan kunnen jouw punten ook door SKJ bijgeschreven worden.
Ja. Wanneer NVO-OG een scholingsdag accrediteert, dan gelden die punten ook voor herregistratie NVO basis(ortho)pedagogen en (post)masters in het kader van herregistratie SKJ.
Wij schrijven in de regel binnen vier weken na een scholingsdag de toegekende punten bij in die registers die ons als organisator toestaan om dat te doen, mits het factuurbedrag is overgemaakt en de juiste gegevens zijn ingevuld op het inschrijfformulier.
Val je onder het lerarenregister, SRVB of als bijvoorbeeld Orthopedagoog onder SKJ, dan zul je zelf moeten zorgdragen voor bijschrijving van de punten. Raadpleeg daarvoor de website van je kwaliteitsregister.
Ben je niet of slechts gedeeltelijk aanwezig geweest c.q. heb je een online-congres niet volledig gevolgd, dan heb je uiteraard ook geen recht op bijschrijving van de punten. Ook niet als je de factuur hebt betaald, want punten zijn 'niet te koop'.
Ja, mits je de totale scholingsdag hebt gevolgd en het factuurbedrag door ons systeem getraceerd is. Je ontvangt dan in de regel een dag of twee later het certificaat per e-mail. Niet ontvangen? Kijk dan ook even in je spam of ongewenste e-mailmap.
Veertien dagen voorafgaand aan de scholingsdag ontvang je een enquête per e-mail, die je binnen vier dagen ingevuld terug kunt sturen. De informatie wordt daarna anoniem doorgestuurd naar de docent(en) met het verzoek om waar mogelijk nog te richten op de specifieke vragen en interessegebieden. We proberen op deze manier maatwerk en interactie optimaal te stimuleren.
Als je de enquête voorafgaand aan een scholingsdag niet hebt ontvangen, kan het zijn dat je je korter dan twee weken voor aanvang van de training hebt aangemeld. De enquêtes worden 14 dagen tevoren gemaild.
Heb je je binnen die 14 dagen voor aanvang van de scholingsdag ingeschreven en heb je prangende vragen aan de docent? Stuur ons dan even een bericht via het contactformulier of info@ces-educatie.nl
We sluiten je vraag/opmerking dan alsnog kort met de docent. Uiteraard kun je op de dag zelf ook je vraag stellen.
Het komt ook voor dat deelnemers op hun inschrijfformulier een fout hebben gemaakt in hun e-mailadres.
Ten slotte kan het gebeuren dat de spamfilter van jezelf of je werkgever onze berichten niet doorlaat. Daar krijgen wij helaas geen melding van.
Als je twijfelt of je inschijving wel goed is gegaan, neem dan gerust contact met ons op.
Dat kan een paar oorzaken hebben. Misschien is er met je inschrijving iets misgelopen? Neem dan gewoon contact met ons op per e-mail. Een andere oorzaak kan gelegen zijn in het enthousiasme van je spamfilter. Kijk daarom in de map “ongewenste mail” of daar wellicht het bericht dat je zoekt terechtgekomen is. Vind je daar ook niets? Neem dan contact op met je systeembeheerder en vraag hem of alle berichten vanaf ons domein te “whitelisten”. Dat klinkt misschien als geheimtaal, maar je systeembeheerder zal je verzoek begrijpen. Echt!
Normaal gesproken op de dag van inschrijving (behalve bij bepaalde kortingsopties) en uitsluitend per e-mail in pdf-formaat.
Ons factureringsproces is geautomatiseerd. De factuurgegevens die je hebt ingevuld op het inschrijfformulier worden automatisch overgenomen. De factuur wordt gemaild naar het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij "e-mail financiële administratie". De factuur kan onverhoopt in je spambox terechtkomen. Zit de factuur daar niet in? Neem dan contact met ons op.
Maak je gebruik van een online betaling, dan ontvang je de factuur onmiddels na inschrijving.
Dat is niet mogelijk. Elke inschrijving krijgt een uniek debiteur- en factuurnummer. De koppeling met e-Facturatiesoftware is daardoor niet mogelijk. Facturen worden automatisch na inschrijving in .pdf verstuurd. Dit staat vermeld in onze voorwaarden waarmee men akkoord gaat bij inschrijving.
STAP-subsidie vraag je aan via het STAP-portaal van het UWV.
Je kunt voor onze trainingen een STAP-aanmeldingsbewijs aanvragen. SCHRIJF JE NIET IN OP ONZE WEBSITE.
Met het STAP-aanmeldingsbewijs kun je bij het UWV een STAP-budget aanvragen. Als dit budget toegekend wordt, betaalt de overheid (deels) je deelname en volg je deze training dus (nagenoeg) gratis.
Hoe krijg je een STAP-aanmeldingsbewijs?
Mits de aanvraag nog kan worden ingediend voor de training van jouw keuze ontvang je van ons het aanmeldingsbewijs.
Ja. Het intellectueel eigendom van de inhoud van ons scholingsaanbod ligt niet bij CES, waardoor de belastingwetgeving voorschrijft dat BTW-heffing verplicht is.
Op de facturen worden de bedragen gesplitst aangezien voor veel deelnemers de BTW aftrekbaar is.
De dag van inschrijving geldt als factuurdatum. Dit is overigens een wettelijke verplichting.
Het betalen in termijnen is helaas niet mogelijk. Ons factureringsproces is geautomatiseerd, waardoor na inschrijving de factuur in pdf wordt aangemaakt en verzonden.
Er ontstaat weleens verwarring doordat de 21% BTW die wij van de overheid aan deelnemers in rekening moeten brengen over het hoofd wordt gezien.
Het totaalbedrag staat vermeld bij het desbetreffende scholing en in je bevestiging.
Ons systeem neemt over wat bij het onderdeel factuurgegevens op het inschrijfformulier is ingevuld. Alleen een factuuradres kunnen wij achteraf aanpassen. Overige gegevens kunnen niet worden gewijzigd.
Let op:
Als jouw werkgever alleen de factuur accepteert als er een kostenplaats, kostensoort, routecode of btw-nummer o.i.d. op vermeld staat, vraag dit dan eerst na voordat je inschrijft. Een inschrijving is namelijk definitief wat o.a. inhoudt dat onze voorwaarden van kracht zijn.
Als je factuur niet betaald is, dan krijg je na verloop van tijd een herinnering. Ontvang je geen herinnering? Dan is de factuur of betaald of de betalingsherinneringen zitten in je spambox. Je plaats blijft hoe dan ook op jouw naam geboekt staan, dus je kunt gewoon deelnemen.
Betalingen worden automatisch getraceerd wanneer het factuur- en of debiteurennummer zijn vermeld bij overschrijving. Wanneer deze gegevens ontbreken of foutief worden vermeld, dan blijft de betaling openstaan in het betalingssysteem en ontvang je een betalingsherinnering. Mocht je toch betaald hebben, geef dan even per e-mail aan ons door wanneer het bedrag is overgeschreven, dan zoeken wij dit op en corrigeren dit handmatig zodat verdere betalingsherinneringen worden voorkomen.
Nee, er wordt geen betalingsbevestiging verstuurd. Wanneer een bedrag langere tijd blijft openstaan, ontvang je een betalingsherinnering. Je plaats blijft echter gewoon op jouw naam geboekt staan. Bij een onlinebetaling ontvang je wel per meteen een bevestiging.
Ja, je plaats blijft op naam staan evenals de financiële vordering. Raadpleeg de voorwaarden waarmee je bij inschrijving akkoord bent gegaan.
Het deelnamebewijs, de link naar de beschikbare hand-outs en het bijschrijven van accreditatiepunten vindt plaats nadat het volledige factuurbedrag is overgemaakt. Dit zijn geautomatiseerde processen. Betaal je dus te laat, dan dien je ons per mail te informeren over de datum van overboeking omdat wij dan handmatig deze processen moeten aansturen.
Bij inschrijving dien je je akkoord te verklaren met de voorwaarden die gelden voor deelname. Vervolgens wordt een plaats op naam geboekt en worden de kosten volledig doorberekend naar de organisatie. Vergelijk het met het boeken van een vliegticket of een concertkaartje.
Mocht je verhinderd zijn, dan kan uiteraard een collega jouw plaats innemen. Zie uitleg bij Aanmelding en toegang - Kan ik een vervanger sturen.
Dat hangt ervan af of je tijdig schriftelijk hebt geannuleerd. Als je meer dan 30 dagen voorafgaand aan de scholingsdag per e-mail hebt geannuleerd en je van ons de annuleringsbevestiging hebt ontvangen, dan krijg je het inschrijfbedrag (mits betaald) teruggestort. Annuleer je korter dan 30 dagen van tevoren dan ben je het totale factuurbedrag verschuldigd. De financiële vordering komt niet te vervallen aangezien de kosten volledig zijn doorberekend naar de organisatie.
Zie ook de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan door je in te schrijven.
De algemene voorwaarden waarmee je bij inschrijving akkoord bent gegaan, zijn leidend bij de afhandeling van financiële vorderingen.
STAP-subsidie vraag je aan via het STAP-portaal van het UWV.
Je kunt voor onze trainingen een STAP-aanmeldingsbewijs aanvragen.
Je kunt tot vier weken voor aanvang van een training een STAP-aanmeldingsbewijs aanvragen.
Met het STAP-aanmeldingsbewijs kun je bij het UWV een STAP-budget aanvragen. Als dit budget toegekend wordt, betaalt de overheid (deels) je deelname en volg je deze training dus (nagenoeg) gratis.
Stuur een e-mail als je de factuur betaald hebt en geef ons door wanneer je zou willen starten. Het account voor de online leeromgeving in Litmos wordt namelijk handmatig aangemaakt (tijdens kantooruren). Via Litmos.com krijg je dan de inloglink gemaild en heb je 30 dagen de tijd de e-Learning af te ronden.
De 30 dagen toegang gaan van start zodra het account is aangemaakt.
Inloggen via de link is alleen nodig als je nog geen Litmos-account hebt. Je maakt dan eerst via de link een wachtwoord aan. Samen met je mailadres [dat dient als gebruikersnaam] log je de navolgende keren rechtstreeks in via ecb.litmos.com (type dit adres in via je browser of sla het inlogscherm meteen op via je bladwijzerbalk).
Heb je al een Litmos-account? Dan heb je de link niet nodig. De scholing wordt toegevoegd aan je account en je logt in via ecb.litmos.com
Wij krijgen automatisch bericht van Litmos nadat je de eindreflectie hebt ingevuld. Je ziet dan een melding staan van ongeveer 97%.
Zodra wij de eindreflectie hebben verwerkt (wij doen dit handmatig tijdens kantooruren), kom je op 100% te staan.
Het certificaat kun je downloaden in het onderdeel Prestaties.
Indien van toepassing schrijven wij daarna de accreditatiepunten bij.